MOTTO

MOTTO : KEPUASAN PELANGGAN ADALAH KEUTAMAAN KAMI

Friday, 29 June 2012

Jika Windscreen Pecah?

Tindakan yang perlu diambil:-

1.   Ambil photo gambar dekat cermin yang pecah.
2.   Ambil photo jarak jauh nampak No. plat kereta.
3.   Resit baikpulih cermin yang pecah (Jika menghantar kereta bukan di bengkel Panel)
4.   IC Owner Kereta/Lori
5.   Isikan butiran dalam "Borang Tuntutan Kenderaan Bermotor"
6.   Tandatangan Owner.
7.   Tandatangan Pemandu Berdaftar. (Named Driver)
8.   Hantarkan dokumen tersebut ke mana-mana Agensi Berdaftar atau Cawangan Etiqa Takaful
      Berhad.
9.   Tempoh proses adalah 14~30 hari bekerja.
10. Hubungi Etiqa Online 1300 13 8888 untuk mengetahui status tuntutan anda.
11. Cawangan Etiqa akan berhubung terus dengan Owner bila Cek bayaran telah siap disediakan.

No comments:

Post a Comment